Fogyás gyors eredmények, 4 tipp gyors fogyáshoz a strandszezonra

fogyás gyors eredmények

fogyás gyors eredmények karcsúsítson 1 hét alatt

Az életmódváltás egyik alappillére a rendszeres mozgás, ugyanakkor nem egyszerű eldönteni, milyen edzésformát válassz a fogyás beindítására. A kardió jellegű mozgások olyan sportokat takarnak, amelyek rövid idő alatt megemelik, majd huzamosan magasabban fogyás gyors eredmények a pulzust. A pulzuskontrollált edzés abban is segít, hogy a szervezet minél gyorsabban kezdje el energiaként felhasználni a zsírsejteket, és ne az izomsejtekből nyerje az energiát.

fogyás gyors eredmények fogyjon 30 évesen

A legismertebb kardioedzés a futás, a tempós gyaloglás, az úszás, a szobabiciklizés, az ugrókötelezés vagy akár a nordic walking, de vannak közepes, magas intenzitású kardióformák is, mint például a HIIT, azaz a hight intensity intervallum training, amely jobban megdolgoztatja az izmokat, és elősegíti a zsírégetést.

Mivel a kardioedzés folyamatosan égeti a kalóriákat, ugyanakkor lebontja az izmokat, nem mindegy, milyen gyakran edzel.

Ideális, ha heti háromszor 20 percet tornázol, a gyakorlatok mellett az izmok visszaépítése céljából pedig fogyassz  fehérjében gazdag ételeket  vagy turmixokat.

fogyás gyors eredmények spencer watt fogyás

Az alábbi gyakorlatokat végezd közepes vagy magas intenzitással percig rövid, maximum másodperces szünetekkel, így egy 20 perces, intenzív gyakorlatot kapsz.

Hasonlómegbeszélések