Fekvenyomás előnyös a fogyás

5 ötlet, hogy több zsírt égess az edzéseiddel | Peak girl

Fitnesz — A testépítők körében az egyik legnépszerűbb edzőtermi gyakorlat a legjobb bcaa zsírvesztéshez. Persze sokan végzik helytelenül, mert túl gyorsan szeretnének gyors és látványos eredményeket elérni.

fekvenyomás előnyös a fogyás

A mellizomzat fejlődését egyrészt a genetika, másrészt a helyesen végzett gyakorlatok határozzák meg. Azoknak a személyeknek, akiknek túl hosszú és vékony a karjuk és a vállövük is keskeny, gyakran csalódottan tapasztalják, hogy hiába végzik rendületlenül a fekvenyomásokat, sehová sem fejlődnek.

Tévhitek és igazságok a női melledzés kapcsán

A fekvenyomásnál nagy súlyokat lehet használni, de ez rettentő módon megterheli az ízületeket, ezért egyáltalán nem mindegy, hogy mennyire vagy otthonos a gyakorlatok helyes kivitelezésében.

Sok hibát lehet ennek a feladatnak az elvégzése közben véteni.

fekvenyomás előnyös a fogyás

Akkor fekvenyomás előnyös a fogyás helyesen a fekvenyomást, ha az alkar merőleges a talajra. Az sem jó megoldás, ha a rudat nagyon szűken vagy nagyon szélesen fogod.

fekvenyomás előnyös a fogyás

Az előbbinél a tricepszed fog fejlődni, az utóbbinál pedig az izomnövekedés fog lelassulni. Sokan hencegnek azzal az edzőteremben, hogy milyen hatalmas súlyokat képesek kinyomni. Jó, de miért?

DIÉTA TIPPEK KEZDŐKNEK - #FittenKrisztivel

Hogy könnyebb legyen kinyomni, nem engedik le a súlyt a mellkasukra. Márpedig azért kell a rudat lerakni a mellkasra, hogy a fekvenyomás előnyös a fogyás minél jobban kinyúljanak. Ezt a gyakorlatot sokan fordítva szokták csinálni, vagyis a rudat nem érintik hozzá a mellkasukhoz, hanem fent állítják meg.

Close Privacy Overview This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website.

Aztán csodálkoznak, hogy a nagy súlyok ellenére sem olyan kigyúrtak még, mint amilyennek szeretnék magukat látni. A túl nagy súly kinyomásával önmagában nem lenne probléma, ha meglenne hozzá az elegendő ismétlésszám.

fekvenyomás előnyös a fogyás

Sokan azonban erről elfelejtkeznek. A legtöbb csuklóprobléma abból származik, hogy fekvenyomás közben hátrahajlik a csukló, pedig ennek nem lenne szabad megtörténni.

  • Lehetetlen fogyni menopauza után
  • Az erőnléti állapotnak megfelelően alkalmazott technikák: Az erősebb tricepsz- és deltaizmú versenyzők számára előnyösebb a keskenyebb fogás, akik így a könyöküket a törzsükhöz közelebb tartva nyomnak, míg az erősebb mellizomzatúak szélesebben fognak, és könyöküket is távolabb tartják.
  • Fogyás 50 font 5 hónap alatt

Ha helyes a technikád, akkor a csuklód mindig a rúddal egy vonalban helyezkedik el. A túl gyors, de a túl lassú mozdulatok sem vezetnek eredményre.

Építs nagyobb mellizmot és tricepszet, ezekkel a kevéssé hagyományos nyomási módszerekkel. Fordított fogásos fekvenyomás Cél: Felső mellizom Előnyei: A fordított fogásos fekvenyomás a felső mellizom edzésének egy újszerű módja. Tipp: Ezt a gyakorlatot lehetőleg segítővel végezd főleg a kiemelésnél kísérje a rudatés vigyázz, hogy rendesen markolj rá a rúdra, mert ez a hagyományos fekvenyomáshoz képest kissé kockázatosabb fogásfajtát igényel. Ez a gyakorlat úgy dolgoztatja hatékonyabban a mellizmod felső részét, hogy ha a felnyomáskor ívesen a fejed fölé nyomod.

Nagy hiba, ha gyorsan nyomod ki a súlyt, mindezt úgy, hogy a mellkasra pattintod a súlyt, hogy minél nagyobb lendülettel legyél képes kinyomni azt. Ezt nevezik egyébként a testépítésben pattintásnak. Az sem jó, ha nagyon lassúra veszed a figurát, akkor a kar és a váll izmai fognak terhelődni és az ízületeid is kikészülnek.

A technikában Mark Rippetoe elgondolásait próbálom megvalósítani, mert ő olyan érthetően magyaráz, hogy még én is megértem. Magam is észrevettem, hogy ahogy nő a súly, egyre jobban összeáll a mozdulat. Ha már elkezdtem, végignyomom ezt az 5×5-ös programot, jó, ha kijönnek a hibái. A saját bőrömön tesztelem.

A lényeg, hogy válaszd az arany középutat, ne állj le, mozogj folyamatosan, és érezned kell, ahogyan a mellizmaid dolgoznak. Fontos, hogy a testépítést ne a hencegésre használd. Vedd figyelembe, hogy mennyi súlyt bírsz el úgy, hogy azokkal közben szabályosan tudjad a gyakorlatokat elvégezni.

fekvenyomás előnyös a fogyás

Mert csak így tudsz szemmel látható eredményeket produkálni.

Hasonlómegbeszélések