Zsírégető makrotápanyagok aránya. OTSZ Online - A fogyás titka a bevitt tápanyagok aránya

Így szabjuk saját igényeinkhez a makrotápanyagokat | Well&fit

A fogyás alapja természetesen a kalóriadeficit, vagyis hogy az ember kevesebb kalóriát vigyen be a szervezetébe a nap folyamán, mint amennyit eléget.

Azonban bárki bármit is mondjon, egyáltalán nem mindegy, hogy az az energia milyen tápanyagokból származik.

zsírégetésről dióhéjban

A kalória mellett a legfontosabb dolog, amit a sikeres zsírégetéshez szem előtt kell tartani, az a makrotápanyagok, vagyis a szénhidrátok, a zsírok és a fehérjék megoszlása a napi táplálkozásban. Miből mennyi kell?

A fenti tápanyagok mindegyike ugyanannyira fontos az egészséghez, de nem mindegy, milyen formában vesszük magunkhoz. A szénhidrátok például három csoportra oszlanak: beszélhetünk cukrokról, keményítőkről és rostokról.

Mivel a zöldségek és gyümölcsök is sok rostot és növényi cukrot fruktózt tartalmaznak, látszik, hogy a teljes szénhidrátmentesség nem megoldható.

zsírégető makrotápanyagok aránya mondd meg a barátnőmnek, hogy fogyjon

Ami igazán káros, az a finomított, feldolgozott szénhidrát - a finomlisztből készült, kristálycukrot tartalmazó ételek. Ugyanígy vannak esszenciális, az egészséghez elengedhetetlen zsírok - ezek nagy része növényi eredetű, míg a a telített zsírok - ezek zsírégető makrotápanyagok aránya szobahőmérsékleten szilárd állagú és állati eredetű - akár teljesen el is hagyhatók.

zsírégető makrotápanyagok aránya 17 font súlycsökkenés

A makrotápanyagok aránya a táplálkozásban nem kőbe zsírégető makrotápanyagok aránya. Ezen belül, attól függően, hogy az ember mit akar elérni, növelheti vagy csökkentheti egyes tápanyagok hangsúlyát.

zsírégető makrotápanyagok aránya fogyjon 20 kilót 3 hét alatt

Ezek az adatok az amerikai Institute of Medicine of the National Academies ajánlásain alapulnak, de számos étrend magasabb fehérje- vagy éppen zsír- és alacsonyabb szénhidrátadagokkal dolgozik. A fehérje különösen fontos edzés mellé, ugyanis ebből építkeznek az izmok.

Min alapszik a sikeres fogyás és izomépítés?

Segít leküzdeni a farkaséhséget is, mert hosszan eltelít, és lassabban éhezik meg utána az ember. A képtelen fogyni iuddal grammadatok viszont egyénenként eltérnek, ezt a napi kalóriaszükségletből lehet kiszámolni, amihez ismerni kell először is az alapanyagcsere mértékét, ez az az energia, amire a testnek a működéshez szüksége van akkor is, ha egész nap fekszik az ember.

zsírégető makrotápanyagok aránya friss hírek a fogyásról

A számítás egy egyszerű képlettel elvégezhető: 6. Ezután ebből az adatból ki kell számolni a napi tényleges kalóriaszükségletet, amely az az energiamennyiség, amire a napi átlagos tevékenységeid mellett szükséged van. Ez a számítás könnyű, mindössze meg kell szoroznod az előbbi összeget 1,vel attól függően, hogy mennyire vagy aktív, ha például szellemi munkát végzel, és csak heti egy-kétszer sportolsz, a képleted: alap anyagcsere x 1,5.

zsírégető makrotápanyagok aránya fogyás jogi felelősség kizárása

Attól függően, hogy fogyni szeretnél-e, le kell vonni a napi kalóriaszükségletből további kalóriákat. Ha ez megvan, innen már csak egy ugrás, hogy megkapd a pontos makroadatokat.

zsírégető makrotápanyagok aránya az áfonya rossz a fogyás szempontjából

Hasonlómegbeszélések