Alvás közben fogyjon többet

alvás közben fogyjon többet

Mi az, ami a diétánál és az edzésnél is fontosabb, hogy fogyni tudj!?

6 szokás, amivel alvás közben is ég a zsír - Így fogyhatsz erőfeszítés nélkül éjszaka

Egyik kiválóan felépített étrend vagy jól összeállított edzésterv sem tudja helyettesíteni a jó minőségű alvást! Mindenki tudja, hogy fogyás szempontjából a megfelelő táplálkozás, a sok folyadékfogyasztás elengedhetetlen, és még akkor nem is említettük a rendszeres testmozgást.

Viszont van még egy dolog, ami ugyanolyan fontos, sőt sokkal magasabb fokra kapcsolhatja a zsírégetésed ütemét, ha odafigyelsz rá. Ez pedig nem más, mint az alvás.

Ezért hízol, ha nem alszol – alvás és fogyókúra kapcsolata.

Hiszed vagy sem, az alvás a kulcskérdés a fogyásodban, az alakod megtartásában, de még a teljesítményszinted javításában is. Mennyi alvásra van szükséged?

alvás közben fogyjon többet

Emberként mi nagyon gyorsan fejlődőnek, fejlettnek tartjuk önmagunkat. Ez így is van. Viszont, ha az élettanunkról van szó, még mindig ugyanúgy működünk, mint a középkorban.

Aludj Jól - Meditáció a jó alvásért! (Relaxációs programozó gyakorlat)

Amint eljön az éjszaka, testünk megpihen, amikor világosodik, testünk ébred. Ezt nevezzük órás ablaknak. És bizony minden embernek legalább 7 órányi alvásra van szüksége. Miért fontos az alvás a fogyás szempontjából?

Az alvás az egyik legfontosabb összetevője a fogyásnak - ezt sokan, sok helyen leírták már, de az ember azt gondolná, igazából nem olyan fontos, hogy 6 vagy 7 órát alszik esténként, pedig kilók múlhatnak rajta. Kutatások igazolják, hogy azok a nők, akik 5 órát vagy annál kevesebbet alszanak éjszaka, többet nyomnak, mint azok, akik 7 órát vagy annál többet. Az egyik legátfogóbb tanulmány ebben a témában 16 éven keresztül figyelte a részt vevő nők alvási szokásait, és megdöbbentő eredményre jutott. A több mint 70 ezer középkorú nő adatait vizsgáló, 16 éves kutatás, persze, azt is hozzáteszi, hogy azok, akik keveset aludtak, általában magasabb kezdősúllyal is rendelkeztek. Éppen ezért a kutatók különösen odafigyeltek rá, hogy ne csak az alvási, hanem az étkezési és sportolási szokásokat is nyomon kövessék, és meglepő eredményre jutottak.

Minden egyes testi funkciónk az alvástól függ. A vércukorszintünk szabályozásától, a cukor utáni sóvárgásunkig, egyszerűen mindent az befolyásol, mennyit alszunk. A testünk genetikailag úgy van tervezve, hogy az alváshiányt stresszként érzékelje és kezelje.

alvás közben fogyjon többet

Ebből a szempontból pedig mindegy, hogy egy rosszul átaludt éjszaka utáni hosszú munkanapból eredő stresszről beszélünk, vagy azért, mert éppen az oroszlán elől szaladunk.

A testünk nem tud különbséget tenni.

  1. Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben!
  2. Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben!
  3. Legjobb módja a fogyásnak mell közben
  4. NightBurn szupereffektív összetevője: a Garcinia Cambogia Tudományos kutatások bebizonyították, hogy a Garcinia Cambogia felgyorsítja a fogyást és segít gyorsabban elérni a súlycsökkentési célokat!
  5. Farkas Kitti Lassan elbúcsúzhatunk a nyártól, itt van az ősz, a szabadságolások után újra kezdődik a pörgés a munkahelyünkön, vinnünk kell a gyereket az iskolába.
  6. Nincs fogyás alvás nélkül! - Alakorvoslás Blog
  7. Ráadásul még a mérleg is hízeleg nekünk, hiszen reggelente kevesebbet mutat a majdnem fél literes éjszakai vízveszteségnek köszönhetően.

Számára a stressz az stressz. Mindegy tehát, hogy milyen stresszhelyzetben vagyunk, vegyi anyagok kibocsátásával reagál a testünk, konkréten alvás közben fogyjon többet és kortizolt szabadít fel a véráramba.

alvás közben fogyjon többet

Egyszóval egy jel, amivel túlélő üzemmódba kapcsolunk. Ez a jel pedig azt a parancsot adja nekünk, hogy több ételt vegyünk magunkhoz, több energiánk legyen túlélni a vészhelyzetet.

alvás közben fogyjon többet

Másszóval éhesek leszünk. Ugyanezen felszabadított hormonok nemcsak éhségérzetet váltanak ki, de zsírtárolásra is késztetik a testedet. Éhesebb vagy, többet eszel, és még zsírt is raktározol.

Ínycsiklandó ital a súlycsökkentéshez alvás közben

Mindezt szervezeted kénytelen tudomásul venni, de a legegyszerűbb és leggyorsabb energiaforráshoz fog nyúlni, a cukorhoz. Ezért van az, hogy az édességek, szénhidrátban gazdag ételek után sóvárogsz, hogy fedezni tudd a szervezeted gyors energiaigényét.

Úgy ennék egy kis csokoládét, egy kakaós csigát vagy egy pizzát. Ismerős, ugye? Az alvás, mint stresszölő A stresszhormonok éhséget és súlygyarapodást okoznak.

Kilenc tipp ahhoz, hogy miképpen égethet több zsírt futás közben!

Tudod, mi alvás közben fogyjon többet stressz elleni küzdelem legjobb módja? Az alvás! Alvás közben a testednek lehetősége van visszaállni alaphelyzetre, és újraépíteni magát. Képzeld el azt úgy, amikor az összeomlott operációs rendszeredet egy reset gombbal teszed helyre. Így működik ez a testednél is.

alvás közben fogyjon többet

Stresszhelyzetben a tested nem képes regenerálódni, alaphelyzetbe állni, mert állandó készenlétben kell lennie a védelemnyújtásra. Ha viszont alvás helyett energiaitalokat és süteményeket fogyasztasz, a szervezeted úgy éli meg, mintha a túlélésért harcolnál.

Fogyj alvás közben!

Erre válaszul a cukrokat szépen elraktározza zsírként, gondolván arra, hogy a nagy harc után jönnek az ínséges idők. Viszont, ha stresszhelyzet esetén evés helyett lepihensz egy kicsit, akkor a tested fogyókúra színésznő érzi biztonságban vagy, és nem veszélyeztet kínkeserves éhezés időszaka a közeljövőben.

Válaszul nem raktároz, sokkal inkább zsírt éget, hogy energiát termeljen a későbbi szükségállapothoz.

Hasonlómegbeszélések