Fogyás sprintelés

Sprintelj rá a kockahasra

Pörgesd fel az iramot, és vele együtt a szálkásítás folyamatát!

hogyan lehet gyorsan lefogyni egy esszét

Kérdés: A sprintelés jobban szálkásít, mint a sima kardió? Válasz: Láttál már olyan sprintert, aki ne lett volna a végletekig szálkás és szikár?

A futás sima kocogás, 5 km előtt méter hajrá, aztán levezető futás hazáig

A sprint fogyás sprintelés egyik legjobb fajta kardióedzés, aminek a zsírégetéskor fogyás fogyás sprintelés veheted. Ez ugyanis egyike azon kondicionáló edzésformáknak, amelyekkel rövid idő alatt tonnányi zsírt égethetsz el. A hosszan, egyenletes tempóban végzett kardió helyett sprintelj 30 percig, hogy feleannyi idő alatt legalább ugyanannyi ha nem több kalóriát használhass fel.

a feleségem nem hajlandó lefogyni

Fogyás sprintelés sprint egyik legfőbb előnye, hogy az edzés után jelentősen megemelkedik az oxigénfelvétel, azaz jóval a kardióprogram végeztével is folytatódik a zsírégetés folyamata. Tudományos kutatások is kimutatták, hogy ennek a hatásnak az előnyeit sokkal inkább kiélvezheted az akár rövidebb, de magasabb intenzitású kardióedzések alatt, mint amikor egyenletes, tartós terheléssel élsz. Zsírégető hatása mellett a sprint segít a tiszta izomtömeg megszerzésében és megtartásában is, mivel serkenti a növekedési hormonok termelődését, és különösen célzottan terheli a gyors összehúzódású izomrostokat.

testsúlycsökkenés kilogrammonként

Mindemellett növeli a rugalmasságot és javítja a kondíciód, és arányaiban mindenképpen időt és pénzt spórolhatsz meg vele a teremben töltött órák kiegészítő alternatívájaként. Az alábbiakban Obi Obadike sprintedzését mutatjuk be.

Heti három alkalommal végezve, az edzésnapok között legalább egy nap pihenőt tartva néhány héten belül látványos eredményt fogsz tapasztalni. A startvonalhoz való visszasétálás a pihenőidő.

zsírvesztés mobilizálás

Hasonlómegbeszélések