Zsírvesztés nem tömeg, Zsírégetés, izomépítés egyszerre? Hát ez nem fog menni! Vagy mégis? | Peak Man

Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!

Paróczi Arnold A legtöbb sportolni kezdő ember elgondolkodott már azon, hogyan lehetne legalább "egy kis izmot felpakolni", tehát tömeget növelni. Ha neked is ez a célod, ezekre a dolgokra figyelj az edzésedben!

Nem megy a fogyás? Számoljunk!

Megfelelő mennyiségű és minőségű izomtömegre minden atlétának szüksége van. Esztétikai szerepe minden embernél más és más súllyal szerepel, de ez az erő egyik feltétele is.

zsírvesztés nem tömeg

Mielőtt belemennénk az edzéselmélet ehhez a témához tartozó passzusainak fejtegetésébe, mindenképpen tisztáznunk kell: a tömegnövelés nem CSAK az edzésmunkától függ. Rengeteg dolog befolyásolja, de amivel érdemes zsírvesztés nem tömeg és amire zsírvesztés nem tömeg minőségben van ráhatásunk, az a "tömegnövelés szentháromsága": edzés, étkezés, pihenés. Ez a három tényező teljességgel egyenrangú, nincs hierarchia, alá-fölérendeltségi viszony, egyik sem fontosabb a másiknál, ugyanolyan súllyal szerepelnek, zsírvesztés nem tömeg sikeres testkompozíció változtatást akarunk elérni.

Igen, nem csak a tömegnövelés esetében, de a fogyás, zsírvesztés kapcsán is ez a három aspektus határozza meg a sikert vagy a bukást. A cikk fő témája ugyan az edzéselméleti vonatkozás, de nem mehetünk el szó nélkül a másik két faktor mellett és zsírvesztés nem tömeg is lehet fontosságukat eléggé hangsúlyozni. Főleg mert a tapasztalat azt mutatja, hogy az izomtömeget gyarapítani vágyók igen gyakran elfeledkeznek róluk, csak az edzés részével foglalkoznak és amikor sikertelenséget tapasztalnak, szomorúan jegyzik meg: "Én mindent megpróbáltam, mégsem sikerült.

  1. Szálkásítás: Így érd el az áhított eredményt gyorsan. | Intenset blog
  2. 21 nap fogyás kihívás

A valóság ilyen esetekben sokszor az, hogy az edzésben valóban kipróbált pár dolgot, az étkezéssel, pihenéssel pedig mit sem törődött.

A sikertelenség borítékolva volt.

  • Csupán a fitneszipar szakzsargonja vagy netán hangzatosabb így?
  • Hát ez nem fog menni!

Összességében a "tömegnövelés szentháromságára" úgy kell gondolni, mint egy nagy egységes egészre, melynek részei egymásra épülnek, egymást támogatják, nem működik egyik nélkül a másik kettő.

Röviden: az edzéssel ingert adunk, az étkezéssel üzemanyagot, a pihenéssel pedig időt, hogy meg tudjon valósulni a kívánt változás.

Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!

Innentől már könnyű belátni, hogy hiába van helyes, adekvát inger és kellő üzemanyag, ha nem adunk magunknak elég időt, hogy végbe menjen az adaptációs folyamat. Vagy hiába van meg az inger és a pihenő, ha nincs "üzemanyag", nincs miből táplálkoznia a folyamatnak. Az étkezésről pár gondolat A tömegnövelő étrend egy szigorú szabályok szerint felépített, feszes rendszert és fegyelmezettséget követelő diéta. Aki azt gondolja, könnyű, próbálja ki! Sokan úgy vélik a kalóriadeficites tehát zsírvesztést célzó diéta az igazán nehéz, minden más könnyű.

Keveset vagy kevés kalóriatartalmút enni nehéz? Nagyon gyakran már ezen a ponton dugába dől a tömegnövelős álom, mert a kalóriaszufficites táplálkozás - ráadásul "tiszta" étkezéssel - igen embert próbáló feladat.

Sokszor két véglet tapasztalható a testedzők körében: "Annyit eszem, mint egy állat, mégsem növök! Ezeknek megfelelő izomtömeggel ugyan zsírvesztés nem tömeg is, de persze ő medvét szeretne. Akkor egyél annyit! A másik véglet, hogy "tömegelés van" csatakiáltás alatt mindent felzabál, amihez kedve van és nem átall napi szinten a gyorséttermekhez fordulni a makrotápanyagok beviteléhez. A Napnál világosabb, hogy ez a fajta hozzáállás nem támogatja a kitűzött célokat, maximum a szélsőséges elzsírosodást.

Zsírégetés és izomtömeg-növelés egyszerre? Igen! Edzéstervvel segítünk!

Az izmok nem kapják meg a megfelelő tápanyagokat, helyette finomított szénhidráttal próbálják tömni őket. Erre esetleg inzulinrezisztenciával fognak válaszolni, de hipertrófiával semmiképp.

Étkezz fehérjedúsan! A pihenés A legméltatlanabbul alulértékelt tényezője a testkompozíció változtatásnak. Mindig mindenki hangsúlyozza és nagyon érti, aztán a valóságban mégsem történik meg.

A siker elmarad, jön zsírvesztés nem tömeg szomorúság: "jól edzem lehetjól kajálok nincs kétségde mégis csak a zsírom gyarapszik". Fáradtsággal összepárosítva az nem fog jót tenni az általános kedélyállapotnak… Meg kell értenünk és a jól összeállított edzéstervvel, helyes táplálkozással egy szinten kezelnünk: Minden amit az edzésben elérsz, azt alvás közben éred el!

Tömeges fogyás jelent ez? Ahogy már említettük, az edzés csak impulzus, a táplálék csak üzemanyag, ha nem kap mindez megfelelő mennyiségű időt a kiteljesedére, akkor egyszerűen nem történik meg a várt változás.

Tömegeljek vagy szálkásítsak előbb?

Ez pont ilyen egyszerű. Mindenféle hormonális folyamat, ami a testkompozíció változtatást szolgálja, alvás közben aktív számottevően.

zsírvesztés nem tömeg

Például a többek között a zsírégetésért és a szervezet öngyógyító folyamataiért az edzés közben keletkező ún. Az edzéssel tehát hatást gyakorlunk a szervezetünkre, alvás közben feldolgozzuk, így nyerjük ki az elvárt változásokat.

Alvás közben valósul meg az adaptáció, amikor is a szervezetünk alkalmazkodik az őt ért ingerekhez. Ha olyan impulzust kap, ami arra sarkallja, hogy az idegrendszeri kapcsolatokat erősítse a központ és az izmok között, akkor az történik meg, tehát erősebb és ügyesebb leszel.

A sikeres tömegnövelés alapjai

Ha olyat kap, amivel kapcsolatban úgy dönt, hogy kisebb testtömeggel hatékonyabb feldolgozni, akkor tömeget csökkent. Ha pedig olyat, ami nagyobb mennyiségű izommal abszolválható, akkor az izomtömeget növelő válaszreakciókat fog adni. Persze ezek nem tisztán elkülönülő folyamatok, ez ennél jóval bonyolultabb és rengeteg az átfedés, zsírvesztés nem tömeg a pihenés fontosságának megértéséhez pont elegendő számunkra ennyi.

Ha valaki jó ideje küzd a testkompozíció változtatással és nem jár sikerrel, gyakran elegendő annyit kérdezni: Mennyit alszol? A válasz rendre: " órát". Ebben az esetben itt van a kutya elásva, amíg ez nincs elégséges szinten ami egyénfüggő, de az biztosan kevésaddig nem várható fejlődés. A fejlődő emberi test nem zsírvesztés nem tömeg vagy kevesebb alvásra lett kitalálva.

Használd úgy a testedet, hogy a céljaidat szolgálja! Most foglalkozzunk azzal az ideálisnak tűnő esettel, amikor hasi zsírvesztés tippek áll zsírvesztés nem tömeg megfelelő táplálkozás, a szükséges pihenő és csak a megfelelő impulzust kell megadni a testünknek a növekedéshez.

zsírvesztés nem tömeg

A tömegnövelő edzés ökölszabályai Miután nagyon nagy vonalakban érintettük a tömegnövelés nem közvetlenül edzéshez köthető tényezőit, nézzük mit mond a modern edzéselmélet a témában.

Hasonlómegbeszélések