Fogyó tonhal

3 nap alatt mínusz 4 kg a tonhalas diétával

Keress receptre vagy hozzávalóra Milyen halat ne egyek a diéta alatt? A dietetikus válaszol!

Köztudott, hogy a halételek segítségünkre vannak a fogyásban. Az egyik legegészségesebb és legfinomabb halunk a tonhal, így e háromnapos diéta alapja is a tonhal, amely lehet akár konzerv is. Az egyik szószólója, ennek a programnak Dave Draper, aki egy ismert amerikai testépítő, színész és író. Versenyei előtt mindig ezt a diétát alkalmazza.

Milyen hal fogyasztása nem ajánlott a diéta alatt? Erre a kérdésre adott választ Somogyi-Kovács Anita, a Mindmegette dietetikus szakértője.

hogyan lehet elveszíteni a melltartó zsírját

Nagyon szeretem a halat. Melyek azok a fajták, amelyek fogyasztása nem ajánlott a fogyókúra alatt?

Írta: Elek Dóra Azzal mindenki tisztában van, hogy a tonhal nagyon egészséges, hiszen olyan jó zsírokat tartalmaz, melyek segítenek csökkenteni fogyó tonhal koleszterinszintet és a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát. De ezen kívül egy csodálatos fehérjeforrás, éppen ezért a fogyni vágyók számára is tökéletes. A tonhal könnyen elérhető bármelyik szupermarketben, nem kell érte speciális boltba menned. Konzerv formájában könnyen és sokáig eláll, csak előkapod és máris feldobtad vele a salátád, szendvicsed, de nyugodtan adhatod tésztákhoz is.

És melyek fogyó tonhal legjobbak táplálkozási szempontból? És miért egészséges a hal?

fogyjon 30 kg 4 hónap alatt

Minden fajta hal fogyasztása ajánlott, akár az egészséges táplálkozásról, akár a testsúlycsökkentésről van szó. A lényeg az elkészítési módban és a mennyiségben rejlik.

időszak után nincs fogyás

Mivel a halhús igen könnyen emészthető és magas a fehérjetartalma, bárki számára aki nem allergiás rá! A zsír mennyisége attól függ, hogy az édesvízi vagy a tengeri hal tenyésztett vagy vadon fogott típusát szeretnénk elkészíteni.

fogyás segít kiegészítők

A tenyésztett halak mindig zsírosabbak, mint vadon élő társiak. Szezámmagos tonhalsteak grillezett ceruzababbal Zsírosabb halak: ponty, harcsa, tonhal, makréla, lazac, hering, szárazabb húsú  fehér busa, amur, süllő, tőkehal, heck.

A halolaj kisebb-nagyobb mértékben tartalmaz fogyó tonhal zsírsavakat, melyek élettani szempontból rendkívül jelentősek.

A halhúsnak elsősorban az A- és D- B1- és B2-vitamintartalma, az  ásványi anyagok szempontjából pedig vas- szelén- cink- és jódtartalma jelentős.

fogyni sd

Elkészítéskor  törekedjünk a zsiradék nélküli elkészítési módokra, de fűszert, zöldségféléket bátran használjunk!

Hasonlómegbeszélések