A zsírégetés kulcsa üzemanyagként

A 7 legjobb zsírégető táplálék-kiegészítő - Zsírégető maximális
Post comments: 19 hozzászólás Valami miatt berögzült a köztudatba, hogy a fogyáshoz bonyolult, fárasztó, költséges módszerekre van szükségünk. Eszünkbe se jut, hogy talán az a jobb megoldás, ami egyszerű, könnyű és ingyen van. A gyaloglást vagy sétálást 5 évvel ezelőtt még én is lefitymáltam. Azt hittem, ez egy lustáknak való félmegoldás.

Valóban létezik zsírégető zóna, vagy ez is csak egy a sok fogyókúrás mítosz közül? Ha igen, akkor ez a Te fogyásod célja?

Lefogyni könnyen és egészségesen?

Tényleg létezik, vagy ez is csak egy a sok fogyókúrás mítosz közül? Ha létezik, akkor valóban az a fogyás kulcsa, hogy a zsírégető zónádban eddz?

a zsírégetés kulcsa üzemanyagként davisson fogyás

A cikkből minden kiderül! Mi a zsírégető zóna? A maximális pulzus értékét pontosan maximális terhelést jelentő tesztekkel lehet lemérni, de van rá egy egyszerű becslés is: életkor. Például egy 30 éves ember becsült max.

A kulcsszó: egészségesen és természetesen fogyni a Te korodban

Edzés közben ez az az intenzitási zóna, ahol a legnagyobb arányban használunk zsírt üzemanyagként. Ez persze nem jelenti azt, hogy mennyiségében is ezzel a fajta edzéssel égetjük el a legtöbb zsírt.

a zsírégetés kulcsa üzemanyagként essentia arc test karcsúsító

Mi a helyzet az időtartammal? Gyakran hallani, miszerint a zsírégetés csak perc mozgás után indul el.

Ez egy egészségtelen ördögi kör, amiből most már ki fogsz tudni szabadulni! Ha lépésről lépésre követed amit mondunk a programunkban és betartod az út lépéseit, akkor garantáltan le fogsz fogyni. A visszahízás elkerülése miatt folyamatosan folytasd a programot, ami akkor jó, ha végül már nem is tűnik programnak, hiszen beépül a mindennapjaidba és az életed részévé válik! Sanyargatás nélkül remek eredményeket fogsz elérni: könnyebb leszel sok-sok kilóval!

A zsírégetés kulcsa üzemanyagként ennél kevesebb az edzés zsírégető a zónában, az hatástalan? Ennek van valóságtartalma ugyan, de a dolog megértéséhez az izomzat energianyerési folyamatait kell megvizsgálnunk.

  1. Fogyás Start Folyamatos, tempós fogyás állandó jóllakottság mellett: így adj le … Persze most gondolhatnád, hogy úristen erről már annyiszor beszéltünk, de hidd el nagyon fontos téma ugyanis a mai trendek szerint az a menő, ha alacsony a szénhidrát bevitel.
  2. Súlycsökkentő stratégiák elhízott felnőttek számára
  3. 5 htp fogyás előtte és utána
  4. Hogyan égessen zsírt gyorsabban
  5. Minden, amit tudnod kell a zsírégető zónádról! | Peak girl

Az izomzat energianyerési folyamatai idő és intenzitás függvényében Edzés közben idő és intenzitás függvényében az izomzat más-más energiaforrást részesít előnyben. Amikor nyugalomban vagyunk, az elsődleges energiaforrás a zsír. Mikor elkezdünk edzeni mp-ig az izomsejtekben lévő ATP adenozin trifoszfát molekulák adják az energiát.

Zsírégetés

Amikor ezek elfogytak, a következő néhány mp-ben az izomrostokban lévő kreatin foszfát segítségével termelünk újabb ATP-t. Ebben a folyamatban nem történik oxigén felhasználás, zg fogyás anaerob folyamatról van szó és tejsav termelés sem történik, ezért ez az ún.

A következő mp-ben már szénhidrátokból nyerjük az energiát, magyarán szólva azok bontása során állítja elő szervezetünk az ATP molekulákat, a zsírégetés kulcsa üzemanyagként az izmok elsődleges energiaszolgáltatói. Ehhez oxigénre még nincs szükség, viszont a folyamat tejsav termelődéssel jár ezért nem bírjuk tovább mp-nél. Ez az úgynevezett anaerob laktacid szakasz.

Az anaerob szakaszt az aerob szakasz követi: az izommunka megkezdésétől számított kb.

Kortalan TestFormáló Program

Ezért mondják, hogy a zsírégetéshez nem elég a perces kardió edzés. Ez valójában nem igaz, ugyanis mozgás közben végig szénhidrátokat és zsírokat is használunk üzemanyagként, csak nem ugyanakkora arányban. Ezért írtam, hogy domináns energiaforrás, nem pedig kizárólagos.

Nagyon hosszú, több órás edzés esetén szervezetünk szénhidrát termelésbe kezd, a zsírégetés kulcsa üzemanyagként aminosavakból, illetve az azokból felépülő fehérjékből — tehát az izmainkból — fog előállítani.

Ezt nevezik glukoneogenezisnek és azért van rá szükség, mert nem minden sejtünk képes zsírból fedezni az energiaigényét és a kiürült szénhidrátraktárak mellett csak ilyen formán jutnak glükózhoz ezek a sejtek.

Az igazi zsírégető zóna

Az, hogy milyen energiaforrást részesít előnyben az izomzat, nem csak az időtől, hanem a mozgás intenzitásától is függ. Aerob úton csak oxigén jelenlétében tudunk ATP-t termelni, viszont egy bizonyos intenzitási szint felett ez nem lehetséges.

a zsírégetés kulcsa üzemanyagként fogyni hittel

Ez a bizonyos intenzitási szint az anaerob küszöb. Ezen felül csak mp-et edzettebbek többet tudunk dolgozni, ugyanis ez az a küszöb, amely felett a tejsav szintje hirtelen emelkedni kezd, tehát azt érezzük, hogy savasodunk, ami akadályozza a mozgást, így vissza kell vennünk a terhelésből, ami azt eredményezi, hogy visszakerülünk az aerob zónába.

Edzésen — legyen szó szinte bármilyen sportágról — szinte mindig ez a változó intenzitás jellemző. Vegyük például a súlyzós edzést: elvégzünk mondjuk egy sorozat guggolást, közben a pulzusunk megemelkedik, majd a pihenőidőben visszaesik.

Vagy nézzük a csapatsportokat: a játékosok a pályán futnak, irányt változtatnak, megállnak, nem mindig ugyan akkora intenzitással mozognak. Intervallum edzés esetén pedig pont ez a cél, hogy váltogassuk az intenzitást.

a zsírégetés kulcsa üzemanyagként javita tea fogyás vélemények

Hasonlómegbeszélések