Zsírégető óra,

Óratípusok - Lite Wellness Club

Aerobic tipusu órák Step intenzív Intenzív zsírégető és alakformáló óra, amelyben a step aerobik alaplépéseit kombináljuk egyszerű koreográfiában kézi súlyzók használatával.

Népszerű aerobikóra típusok 3. Alap aerobikóra Klasszikus aerobikóra változatos koreográfiával, az óra végén erősítéssel. Az óra első 35—40 percében változó impactú talajra érkezés lépések akár koreográfiává alakítva, az oktató kreativitásától függően adják meg az intenzitás mértékét.

Step intervall A step órát az intervall módszer alkalmazásával tesszük változatosabbá, azaz az állóképesség fejtesztés egy másik módszerét alkalmazzuk. Az óra lényege,hogy rövidebb,illetve hosszabb,szabályosan ismétlődő,változó intenzitású szakaszokból épül fel,és közepes intenzitású terhelési,és alacsonyabb intenzitású pihenőfázisok váltakoznak egymással.

Addig az izmokban lévő glükózt — szénhidrátot — használja. Ezért az optimális zsírégető edzésnek körülbelül egy órán át kell tartania, melynek pedig az úgynevezett zsírégető zónában kell eltelnie. Az izom egy aktív szövet, ahhoz, hogy az izom megtartsa saját tömegét, folyamatos energiát igényel.

Így a zsírégető óra fázist kitoljuk az edzés utáni órákra is. Alakformáló Egyszerű, jól követhető óraamely magában foglalja a vázizmok fejlesztésén,erősítésén túl a mélyizmok aktiválását az egyensúly és a stabilitás fejlesztését.

Olyan erő-állóképességet fejlesztő gyakorlatokat tartalmaz, melyekkel a teljes test átmozgatása valósítható meg.

HIIT KARDIÓ EDZÉS! Teljes test, eszköz nélkül!

Az óra 10 - 15 perces intenzív bemelegítéssel indul, majd nyújtással előkészítjük a foglalkoztatásra kerülő izomcsoportokat. Ezután következik 35 - 40 percben az egész testre kiterjedően a nagy izomcsoportok foglalkoztatásával a fejlesztő program.

A gyakorlatok végrehajtásához használunk zsírégető óra, kézi súlyzót, pump-ot, gumikötelet, fit ball-t, soft ball-t, core-board-ot, step padot.

bart millard fogyni

Az eszközhasználat a különböző edzők eltérő módszereitől függően változik. Az alakformáló gyakorlatokat különböző kiinduló helyzetekben hajtjuk végre, izomcsoportonként gyakorlatot végzünk.

a pénzszerzés teste karcsú gyorsan

Tónusformáló köredzés Tökéletes zsírégetés és biztonságos módja a testzsír elvesztésének egyszerre. Különböző erősítő és kardio jellegű gyakorlatokat köredzés formájában ismételünk, intervallumos módszerrel. Ez az óratípus sokoldalúsága és hatékonysága miatt egyre népszerűbb a fitnesz klubokban.

okoz-e fogyást a kariva

Az edzés célja a keringési és légzőrendszer kapacitásának növelése, az izomcsoportok foglalkoztatása, az általános fittség növelése. A zsírégető óra lényege, hogy az edzésprogram különböző jellegű erő- és állóképesség fejlesztő gyakorlatokból van összeállítva, amelyeket meghatározott állomásokon, megadott időre, megtervezett pihenőidővel hajtunk végre.

Funkcionális jóga A funkcionális jóga küldetése, hogy a nyugati ember civilizációs életmódjának káros hatásaira adjon megoldásokat. A funkcionális jóga, a nyújtó hatású és az egyensúlyt fejlesztő gyakorlatai mellett nyugati mozgásrendszerek erősítő elemeit is alkalmazza, melyek segítségével megtartható illetve visszahozható a fiatalos életerő, a hajlékonyság és az egészség.

Az óra sokféleképpen variálható. Ez függ a résztvevők számától, edzettségétől, a térben való elhelyezkedéstől. Igazán intenzív óratípus, ahol megdolgoztatunk minden izomcsoportot.

a fogyás gyors módja

A hangulat garantált, az eredmény pedig nem marad el. Az óra felépítése: Egy 5 perces bemelegítéssel kezdjük. Majd 25 percben nőies elemekkel tarkított kardió edzést végzünk.

gyors fogyás kiegészítő

Zsírégető óra óra másik 25 percében tovább bombázzuk a kényes területeinket: has, fenék, comb. Majd pedig az utolsó 5 percben nyújtással egybekötött meditációval fejezzük be az órát.

pakolás fogyás előtt és után

Mottó: Érjük el Életed legjobb formáját!

Hasonlómegbeszélések