Hiit vs alacsony intenzitású zsírvesztés

hiit vs alacsony intenzitású zsírvesztés

Szerző: net. Manapság  mindenki le szeretne fogyni, nem véletlen, hiszen az ülő életmód és a mű ételek sajnálatos következménye az elhízás. Az elhízás, ami bizony népbetegség lett. De vajon tudjuk-e mi a különbség fogyás és zsírvesztés között? Tudjuk-e hogyan érdemes mérni az eredményeinket?

Ismered a BMI-t testtömeg index? Akkor gyorsan felejtsd is el, hiszen a BMI szerint mindenki túlsúlyos, akinek a vázizomzata jelentősen erősebb az átlagosnál.

Mi a LISS sport?

A különbség alapvetően a hozzáállásunkban van, hiszen a fogyás nem elkülöníthető a zsírvesztéstől. Zsírvesztés alatt a felgyülemlett zsírréteg elvesztését értjük, anélkül, hogy veszítenénk az izomzatunkból és vízből.

Ez az ún. Fogyás helyett tehát arra törekedj, hogy a testkompozíciód legyen ideális — ami nem biztos, hogy a mérlegen nagy változást jelentene. Az életmódváltás két nagy részre bontható: a táplálkozásra és a mozgásra.

hiit vs alacsony intenzitású zsírvesztés a zsírsejtek elégetésének módjai

Kezdjük a táplálkozással! Kezdetben nagyon nehéz lenne egy meghatározott étrend szerint táplálkozni, ezért én azt javaslom, hogy apró változtatásokkal kezdd.

Ezt a feladatot az edzés intenzitása és típusa határozza meg.

Az első és legfontosabb lépés, hogy elhagyod a cukrot! A finomított cukor nagyon egészségtelen, erről már bárhol olvashatsz a neten, hiszen mindenki erről beszél. A cukrot helyettesítheted eritrittel, xilittel, de a legfontosabb, hogy ne legyen a lakásban finomított cukor! Liszt Ezután a fehér lisztet váltsd hiit vs alacsony intenzitású zsírvesztés teljes kiörlésű lisztre, esetleg tönkölybúza lisztre és mindent ezzel főzz, amihez eddig fehér lisztet használtál.

Ez a két lépés már rengeteget fog segíteni, de ez sajnos nem lesz elég. Saját készítésű ételek A legjobb módja a diétának, ha magadnak főzöl nyers, friss alapanyagokból tehát nincs előregyártott mikrós étel. Már ezzel a lépéssel közelebb leszel az egészséges életmódhoz. Kenyér A fehér kenyeret iktasd ki a konyhádból és ha lehet, ne is egyél kenyeret.

2018. április 10.

A kenyeret helyettesítheted ch-csökkentett kenyerekkel, korpovit-keksszel, rozsos, sokmagvas pékáruval. Manapság már minden pékségben lehet találni ilyen termékeket. Leves és zöldségek Egyél sok levest én például minden héten főzök valamilyen zöldségkrémlevest, a legtöbb fajtába nem kell tejszín.

A levesfogyasztás mellett szól, hogy kevés a kalóriatartalma, ugyanakkor telítettség érzést ad, így a második fő fogásból már csak kevesebbet tudsz majd enni.

hiit vs alacsony intenzitású zsírvesztés fogyókúrás tábor napsütéses partja

A zöldségek a magas rosttartalmuk miatt pörgetik az anyagcserét, ezzel is segítve az alakformálást. Húsok és egyéb fehérjék Egyél sok húst és tojást a fehérjetartalma miatt.

Ha nem vagy nagy húsevő, válassz olyan fehérjeforrásokat, mint pl. Vízfogyasztás Igyál sok vizet! A szervezetednek legalább napi hiit vs alacsony intenzitású zsírvesztés vízre van szüksége, ez nem csak az anyagcserefolyamatok miatt fontos, ha más nem motivál, legalább egészséges karcsú étkezés ráncok elkerülése miatt igyál eleget!

Ne éheztesd magad! A koplalós módszerekről már rég kiderült, hogy elavultak és károsak. Ha nagyon keveset eszel, gyenge leszel az edzésekhez, lelassul az anyagcseréd és a szervezeted elkezd tartalékolni plusz zsírpárnák! Egyél kisebb adagokat, mint eddig, gyorsan elveszíti a karzsírt hagyj ki étkezést és vacsorára ne egyél kenyeret! Nagyjából ezek azok a lépések, amik a legközelebb visznek a céljaidhoz.

Tudom, nehéznek tűnik, de hidd el, csak szokás kérdése! Mozgás Itt is apró lépésekre lesz szükség. És ráadásul itt nem mindegy, hogy milyen fittségi szinten vagy, esetleg mekkora a túlsúlyod. Kezdő szinten lévőknek már készült egy cikk a hiit vs alacsony intenzitású zsírvesztés, ezt itt találjátok, ebben részletesen leírjuk, hogy mivel érdemes kezdeni a mozgást és mivel nem, illetve a fejlődési folyamat is részletesen ki van fejtve.

Tornázd fel a pulzusod!

A leghatékonyabb tréning a magas intenzitású intervall edzés

Ha már meg van az alap állóképességed tehát nem lihegsz 5 percet három emelet lépcsőzés utánpróbáld ki az intervallum terhelést. Felmérések bizonyítják, hogy a magas intenzitású intervallum edzések hatékonyabbak a zsírégetés és alakformálás szempontjából, mint a hosszútávú futás. Fókuszálj az izmaidra! A szép formákat az izmok adják! Izmaid pedig akkor lesznek, ha terheled őket.

Az hogy súlyokat használsz, vagy a saját testsúlyodat használod eszközként, kezdetben nem igazán lényeges bár hozzáteszem a súlyzós edzés elengedhetetlen feltétele a stabil törzs, azt pedig idő felépíteni. Hatékonyabb, ha összetett gyakorlatokat végzel, például guggolásokat, fekvőtámaszokat, mert így sok izom dolgozik egyszerre, nagyobb igénybevételnek van kitéve a szervezeted, tehát több energiát kalóriát használ fel. Ne felejtsd a regenerációt!

hiit vs alacsony intenzitású zsírvesztés zsírvesztés trt

A megterhelt izmoknak szükségük van pihenésre, amit biztosítanod kell. A regenerációt segítheted masszázzsal pl.

Fogyás vs. zsírvesztés

Minden edzés végén figyelj a nyújtásra, az hiit vs alacsony intenzitású zsírvesztés pedig sose feledd a bemelegítést. Az erőedzések között érdemes 1 nap pihenőt tartani aznap végezhetsz kardió jellegű mozgástminden héten tarts legalább 1 nap szünetet, amikor semmilyen edzést nem végzel!

Semmiképpen ne mérleggel!

A mérleg megmutatja a súlyod, és te csak arra fogsz törekedni, hogy minél alacsonyabb számot láss rajta. A legpraktikusabb megoldás a centi, vagy a fotó. Hiszen nem az a célod, hogy a tükörben egy csinos csajszi nézzen vissza rád?

Akkor meg kit érdekel, hogy az a csaj hány kiló?! Havi egyszer készíts magadról képet elölről, oldalról, hátulról és hiit vs alacsony intenzitású zsírvesztés le centivel a combod, derekad, csípőd! Ez a módszer meg fogja mutatni, hogy a diétád és edzésterved megfelelőek-e a céljaidnak!

Ha rendelkezésedre áll olyan mérleg, ami testzsír százalékot mutat, az is remek módja a fejlődés végigkövetésének. A lényeg, hogy a szemedben bízz! Ha már érzed az eredményeket bőek a ruháid, jobban tetszel magadnak a tükörbenne érdekeljen, hogy a mérleg ugyanazt mutatja!

  1. Avagy hogyan végezhetsz hatékonyan egy magas intenzitású intervallum edzést?
  2. Detroit fogyás
  3. FUTÁS HIIT EDZÉS | vipszerver.hu
  4. Nagy intenzitású intervallum edzés Vs. Alacsony intenzitású állandó állapot: melyik a jobb?
  5. Ahogy beköszönt a jó idő, egyre többen sportolnak a szabadban.

Jegyezd meg: az izom nehezebb, mint a zsír! Ismétlés a tudás anyja

Hasonlómegbeszélések