Strongfirst zsírvesztés.

StrongFirst Manifesto - Lakatos Péter

A női figure és testépítő bemutatókon a bírák a farizom-combhajlító átmenetet vizsgálják, de a legtöbb nő előnyben részesíti a feltűnőbb formájú farizmokat.

gnc a nyers zsírégetőn túl nem veszíthetem el a belső comb zsíromat

Nem létezik olyan, hogy farizom-combhajlító átmeneti izom. Ha meg akarod mutatni a farizmok és a combhajlítók kidolgozottságát, akkor dolgozd meg őket különféle csípőnyújtó és térdhajlító gyakorlatokkal. Ha helyi zsírcsökkentő gépekkel — például lépcsőzőgéppel — akarjuk szebbé faragni a farizmainkat, az nem fog működni. A sprintelés nem csökkenti helyileg a zsírt a hátsó hajtásláncról, és nem is aktiválja nagyobb mértékben a hátsó lánc izmait, mint a csípőemelések és a hipernyújtások.

Mi az előnye az Online személyi edzésnek?

A farizom-combhajlító átmenet Hallottál már a farizom-combhajlító átmenetről — arról a területről, mely elválasztja egymástól a strongfirst zsírvesztés és a combhajlítókat. A testépítő és figure versenyeken a bírák a két izom közti finom átmenetet figyelik. Ennek következtében a physique sportolók számára rendkívül fontos ezen terület megjelenésének optimalizálása. Azonban számos tévhit kering strongfirst zsírvesztés farizom-combhajlító átmenettel kapcsolatban.

Mítosz: Kardiózz sokat, hogy így égesd le a strongfirst zsírvesztés a farizom-combhajlító átmenetről Nem értem. A physique sportolók közül strongfirst zsírvesztés csomót látunk, aki órákon át sanyargatja magát a lépcsőzőgépen, azt állítva, strongfirst zsírvesztés az égeti a zsírt és kiemeli a részleteket a farizom-combhajlító régióban.

A kutatások azt mutatják, hogy a helyi zsírégetés egy mítosz — nem működik. A lépcsőzőgép megdolgozhatja az I. Azonban el lehet érni ugyanezt emelkedőn történő sétálással, kerékpározással, elliptikus trénerrel, vagy egyszerűen csak azzal, ha hozzáadunk az edzésünkhöz magas ismétlésszámú, alacsony terheléssel végzett ellenállásos edzést.

Nem azt mondom, hogy kerülni kéne a kardiót vagy a lépcsőzőgépetcsak nem árt tudni, strongfirst zsírvesztés nem égeti célzottan a zsírt a farizmokról vagy a combhajlítókról. A baj csak az, hogy farizom-combhajlító átmeneti izom nem létezik! A nagy farizom egyetlen izom.

Mi is az a Kaatsu?

Vannak combhajlítóid, melyek a kétfejű combizom hosszú fejéből, a strongfirst zsírvesztés és a félhártyásizomból állnak, és végül van a nagy combközelítő izom, mely szintén hozzájárul a farizom-combhajlító átmenet kinézetéhez. Számos olyan gyakorlat létezik, mely kiválóan képes aktiválni egyszerre a farizmokat és a combhajlítókat.

A felhúzások és a hipernyújtások például keményen megdolgozzák mindkettőt. Sok olyan gyakorlat is van, melytől izomlázas lesz a farizmaid alsó része — ilyenek például a sétáló kitörések és a bolgár guggolások. Azonban ha maximálni akarod a farizmaid és a combhajlítóid strongfirst zsírvesztés, ahhoz különféle gyakorlatokra van szükséged. Egyetlen gyakorlat sem képes optimálisan megdolgozni mindkét izmot. Ahelyett, hogy egy olyan speciális gyakorlatot keresnél, mely segít a farizom-combhajlító átmenetben, inkább arra ügyelj, hogy keményen megterheld a farizmaidat és a combhajlítóidat különféle csípőnyújtó és térdhajlító gyakorlatokkal, melyekről a későbbiekben majd szót ejtünk.

Mítosz: A sprintelés strongfirst zsírvesztés fogja a farizom-combhajlító átmenetedet A sprinterek jellemzően lenyűgözően fejlett hátsó hajtáslánccal rendelkeznek, és a sprint kiválóan megdolgozza a farizmokat is.

vit d hiány fogyni karcsúsító blúzok

Így aztán nem lenne jó a sprintelés egy megfelelő jelölt a farizom-combhajlító átmenet fejlesztésére? A válasz talán meglep majd.

A sprintelés egy ultra-magas intenzitású tevékenység.

Amit nyújtunk

A legtöbb olyan physique sportoló, fogyás kg havonta úgy dönt, hogy belevág a sprintelésbe, nem készíti fel erre megfelelően a testét, és elkerülhetetlenül meg fog sérülni.

Számos olyan kliensem volt, aki a javaslatom ellenére beépítette a sprintet a felkészítő edzésébe, és ez negatív következményekkel járt a számára. A tipikus sérülések közé tartoznak a combhajlító húzódások, a csípőhajlító húzódások és diy zsírégető medenceízületi sérülések. Segíthetek a farizmaid és a combhajlítóid fejlesztésében, de csak akkor, ha egészséges vagy. A sprintelés nem eredményez helyi zsírégetést a hátsó hajtásláncnál, és nem aktiválja jobban a strongfirst zsírvesztés hajtáslánc izmait, mint a csípőemelések és a hiperhajlítások.

Ezeket a gyakorlatokat sokkal könnyebb kontrollálni, mint a sprintet, és a folyamatos feszítés következtében kissé nagyobb metabolikus stresszt is eredményeznek. Még egy dolog: a sprinterek is emelnek strongfirst zsírvesztés, és a fejlett izomzatuk jelentős része erre vezethető vissza. Ha visszagondolsz, hogy miként néztek ki a sprinterek azelőtt, hogy a súlyzós edzés vált volna a megszokottá az atléták számára, észre fogod venni, hogy a hátsó hajtásláncuk közel sem volt ilyen fejlett.

Az a tanácsom a physique sportolók számára, hogy maradjanak a súlyoknál, és hagyják meg a sprintelést a sprintereknek. Ha ragaszkodsz a sprinteléshez, akkor fokozatosan szoktasd hozzá magad, és ügyelj rá, hogy elegendő időt fordíts a bemelegítésre.

Az edzés önmagában ugyanis azt erősíti, amije az embernek van. Ha rossz tartása és mozgása, meg egy rakás kompenzációja, akkor sajnos azt.

Mítosz: Mindig a farizom és a combhajlító közti finom átmenet néz ki a legjobban Az esztétikusan kielégítő farizom-combhajlító átmenet ízlés kérdése. Szeretem, ha jelentősen elválik egymástól a farizom és a combhajlító, és szeretem, ha a farizmok strongfirst zsírvesztés elemelkednek a combhajlítóktól. És ezzel strongfirst zsírvesztés vagyok egyedül. Gondolj csak bele, hogy világszerte mely hölgyek rendelkeznek a legnépszerűbb testtel. Jennifer Lopez vagy Kim Kardashian valószínűleg hamar eszedbe fog jutni.

Ezeknek a hölgyeknek nagy fenekük van, és nem túlzottan fejlett a combhajlítójuk, de ez szemmel láthatóan nem csökkenti a népszerűségüket.

Hogyan működik az Online személyi edzés?

Nézd meg a Bikini Olimpia győzteseit, és figyeld meg, hogy a farizmok fejlettsége mennyivel hangsúlyosabb a combhajlítók fejlettségénél. A bikini kategóriában a versenyeket hátulról nyerik meg, de a farizom formája láthatóan fontosabb a combhajlító formájánál, míg a férfi strongfirst zsírvesztés nem szükségszerűen ez a helyzet. Azon hölgyek számára, akik bikini kategóriában versenyeznek, a farizmok edzését a combhajlítók edzése elé kell helyezni. Farizom-combhajlító edzés a női testépítők és figure kategória résztvevők számára Három olyan dolog van, mely elengedhetetlen az esztétikailag megfelelő strongfirst zsírvesztés átmenethez: 1.

Alacsony testzsír szint 3.

egy csaló nap után fogyok győzelem fogyás és wellness cincinnati vélemények

Fejlett combhajlítók Alacsony testzsír szint elérése Ez nyilvánvaló, de nem tudom elégszer hangsúlyozni. Ha a testzsírod nem alacsony, a farizmaid nem fognak jól kinézni — legalábbis a figure és testépítő sztenderdekhez képest. Az alacsony testzsír szint elérésének leghatékonyabb módját diéta, erőedzés és kardiovaszkuláris edzés periodizált kombinációja jelenti.

hogyan égetem el az alsó hasi zsírt kar karcsúsító mozog

Nem fogod tudni optimalizálni a testzsír szintedet, ha nem alkalmazod mindhárom stratégiát. A csípőemeléseket végezhetjük olimpiai rúddal, gumiszalagokkal, vagy egyszerre csak egy lábbal.

20+ Kettlebell memories ideas | emlékek, edzés, kettlebell edzés

Azonban önmagában egyetlen gyakorlat sem fog optimálisan fejleszteni egyetlen izmot sem. Ha a hipertrófia a cél, strongfirst zsírvesztés változatosság mindig jobb, mint egyetlen gyakorlat alkalmazása. A versenyzőknek végezniük kell guggolásokat, sétáló kitöréseket, bolgár guggolásokat, olimpiai rúddal végzett fenék hidakat, hiperhajlításokat farizom-domináns stílusban és amerikai felhúzást is.

Ha esetleg strongfirst zsírvesztés ismernéd az amerikai felhúzást, rendkívül hasonló a román felhúzáshoz, strongfirst zsírvesztés beleraksz egy kis medencemozgást is. A mozdulat felső végpontján a rúd egyenesen előre mozog, ahogy a farizmaid előre nyomják a csípőt.

Kristalose fogyás el egyszerűen csak egy farizom-centrikus román felhúzásként. Ismétlésszám terén célozd meg a teljes spektrumot — csinálj nehezebb szetteket a ismétléses tartományban, pár közepes szettet a ismétléses tartományban, és pár könnyű szettet a ismétléses tartományban. A női klienseimmel csináltatok 30 ismétléses szetteket is, amikor gumiszalagokat használunk a csípőemelésekhez, szörny járásokhoz, szumó járásokhoz vagy ülve végzett csípőtávolításokhoz.

StrongFirst Manifesto - Lakatos Péter

Izmos combhajlítók építése Az optimális combhajlító fejlesztéshez a változatosságra kell helyezni a hangsúlyt. Már így strongfirst zsírvesztés keményen megdolgozod a combhajlítókat az amerikai felhúzásokkal és a hiperhajlításokkal, de adj még hozzá jó reggelt gyakorlatot, nordic ham curl-t, glute ham raise-t, és különféle strongfirst zsírvesztés fekve, ülve és állva — mind kiváló választás.

Maradj az alacsony ismétlésszámnál és az excentrikusság hangsúlyozásánál a nordic ham curl és a glute ham raise esetében, de menj fel magas ismétlésszámra és alkalmazz folyamatos feszítést a lábhajlítás variációk esetében. Nem versenyző női emelők: Hangsúly a farizmokon A legtöbb női kliensem esetében elsődlegesen a farizmokra fókuszálok. Ezért is végzünk csípőemeléseket hetente többször. Látványbeli eltérést próbálok elérni a farizmok és a combok között.

Ha a strongfirst zsírvesztés fókuszálunk, akkor a combfeszítők és a combhajlítók erősekké és formásokká válnak. Ez a guggolások, kitörések, felhúzások és hiperhajlítások hatása. Azonban ha túl sok lábnyújtást, lábtolást, lábhajlítást és glute ham raise-t adnék a programhoz, vagy ha ezeket a gyakorlatokat részesíteném előnyben, akkor idővel egyes női klienseimnek olyan fejlett combjuk lenne, mely már nem tetszene nekik, mivel túl nagy lenne, és nem dudorodna ki eléggé a farizom.

Online személyi edzés | Spártai Kiképzés Akadémia

Ez nem történik meg mindenkivel, de egyesekkel igen, különösképpen pár évnyi progresszív edzést követően. Ha növeled a lábaid méretét anélkül, hogy strongfirst zsírvesztés a farizmaidat, akkor a farizmok viszonylag kicsinek fognak tűnni.

Gondolj a testedre szoborként. Határozd meg, hogy hová szeretnél még agyagot tenni, majd dolgozd meg azt a területet olyan gyakorlatokkal, melyek aktiválják. Ha nem szeretnél több agyagot egy adott területre, akkor képességeid szerint igyekezz kerülni a számottevőbb aktivitását. Ha zsírvesztésre vágysz, akkor kezdd alkalmazni a progresszív túlterhelés módszerét, ragaszkodj egy stabil étrendhez és megfontoltan kardiózz.

StrongFirst Kettlebell Workout

Hasonlómegbeszélések