Alvási szokások a fogyáshoz

Aludd ki magad, ha fogyni szeretnél! - blog, Gyerünk, anyukám | Gyerünk, anyukám!

alvási szokások a fogyáshoz kimbap fogyni

Főoldal » Fogyás » Alvási szokásainknak is változni kell ha fogyni akarunk Alvási szokásainknak is változni kell ha fogyni akarunk A The Daily Telegraph online kiadása amerikai kutatók állítását idézte, akik úgy találták, hogy megduplázódik az esély a megcélzott testsúly elérésére, ha valaki hat-nyolc órát alszik éjszakánként. Ha ennél többet alszunk, inaktívakká válhatunk, ha kevesebbet, akkor stresszünk szintje növekszik, vele együtt pedig igen gyakran az evés, sőt a egészségtelen ételek utáni vágy is.

Kapucíner Az éjszaka folyamán a tested kalóriát éget el. Ez majdnem egyenlő azzal az energiamennyiséggel, amelyet egy óra futáshoz használsz fel. Szakértők azt állítjákhogy a minőségi alvás ugyanúgy vezethet fogyáshoz, mint a fizikai gyakorlatok. Ha azt akarod, hogy működjön, fontos néhány szokást betartani, amelyek gyorsítják az anyagcserét alvás során. Kíváncsiak voltunk, hogy melyek ezek a szokások.

Az amerikai Kaiser Permanente egészségügyi konzorcium kutatói Portlandben végezték felmérésüket, amelybe mintegy ötszáz, átlagosan 55 éves, elhízott embert vontak be.

Az önkéntesek részt vettek egy alvási szokások a fogyáshoz alkalomból álló tanfolyamon, kalóriával csökkentették napi étrendjük kalóriatartalmát, és legalább heti három óra mozgást iktattak életükbe. Ezen túlmenően naplót vezettek, amelybe életmódjukat érintő szokásaik, érzéseik is bekerültek.

Például az, hogy mennyit aludtak, és mekkora feszültséget éreztek magukban.

alvási szokások a fogyáshoz dr epstein sacramento fogyás

Hat hónap elteltével a résztvevők 60 százalékának sikerült a kitűzött, legalább 4,5 kilogramm 10 font fogyást elérnie. Mint kiderült, nagyobb eséllyel volt eredményes a diétájuk azoknak, akik hat és nyolc óra közötti időt aludtak minden éjjel.

A legrosszabb dolgok, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el Az alvás az egyik legfontosabb összetevője a fogyásnak - ezt sokan, sok helyen leírták már, de az ember azt gondolná, igazából nem olyan fontos, hogy 6 vagy 7 órát alszik esténként, pedig kilók múlhatnak rajta. Kutatások igazolják, hogy azok a nők, akik 5 órát vagy annál kevesebbet alszanak éjszaka, többet nyomnak, mint azok, akik 7 órát vagy annál többet.

Az önkéntesek azon csoportjában, akik ennyit aludtak, és alacsony stresszről számoltak be, a tesztalanyok háromnegyede elérte kitűzött célját. Ugyanezek az emberek kétszer sikeresebbek voltak a fogyókúrában, mint azok, akiknek a legmagasabb volt a stressz-szintjük és kevesebb, mint hat órát aludtak.

alvási szokások a fogyáshoz hogyan lehet fogyni a gluteus maximusban

Charles Elder kutatásvezető azt javasolja, hogy a fogyni vágyók változtassanak alvási szokásaikon, például csökkentsék esti programjaik számát, és feküdjenek le korábban. Ugyancsak hasznos, ha többet mozognak, mert az csökkenti a feszültséget és segíti az alvást. Célszerű a meditáció is.

alvási szokások a fogyáshoz lefogy clipart

A tanulmányt az International Journal of Obesity című szakfolyóiratban ismertetik a szerzők. Címkék: alvás, alvási szokások, fogyás Kapcsolódó cikkek.

Egy módszer, amivel biztos a fogyás - Tanácsok fogyni vágyóknak 10. rész

Hasonlómegbeszélések