Miért hízok, de fogyok.

Segítség! Fogyókúrázok és hízok!

Kapcsolódó cikkek

Arról, hogy mennyi testmozgás elegendő a sikeres fogyókúrához, Hanzel László személyi edző szakértőnket kérdezték… Tisztelt Hanzel Úr! Az lenne a problémám, hogy lassan 2 hónapja változtattam az életemen és még sem érem el a várva várt eredményt! Mi csinálok rosszul? A helyzet az, hogy szobabiciklit vettem magamnak, amivel két hónapja, […] Sorozatunkban szakértőink publikus olvasói kérdésekre adott válaszaiból válogatunk.

charlotte fogyás geordie part

A helyzet az, hogy szobabiciklit vettem magamnak, amivel két hónapja, napi szinten minimum 20 percet tekerek, de van, hogy megvan az egy óra is! Hasizom felüléseket csinálok 2x20at, és súlyzóval is szoktam tornázni, de csak heti 3 alkalommal.

a trambulin segíthet a fogyásban

Kevés szénhidrátot eszek, több salátát, gyümölcsöt eszem, sok ásványvizet iszom, és este 6 után már semmit sem eszem. A diétás étrendemet betartom, és minden nap edzek valamennyit, ha jó az idő, már sétálást is beiktatok hetente 2x! Mégis híztam… Ez mitől lehetséges? Milyen mozgásokat végezzek azért, hogy erősödjek, de fogyjak is??

Üdvözlettel: Nikol Kedves Nikol!

korpapehely zsírégetés

A 20 perc tekerés és a néhány hasizom de fogyok még együtt sem ütik a miért hízok percet. Aktív zsírégetés perc közepes vagy annál picit nagyobb intenzitású mozgással indul el. Ezért azt javaslom, hogy használja többett a kerékpárt és talán némileg intenzívebben.

Valószínűleg a táplálkozási szokásokban is de fogyok még néhány dolgot változtatni. Erről kérdezze a WellnessCafe dietetikus szakértőit!

További cikkeink a témában

Mi lehet a helyes arány kardió és erőfejlesztés terén? Hogyan találjuk meg a számunkra megfelelő arányt?

fogyás jordan yeoh

Általánosan elmondhatjuk, hogy fogyás célbavételekor a kardióedzést tartjuk dominánsabbnak. Természetesen ez függ az egyén képességeitől is. A legideálisabb kombináció azonban a Power Cardió módszer, melyben alap keringésfokozó mozgás pl. Csukló- vagy kézi súllyal végezhető kargyakorlatokat hajtunk végre, illetve járás közbeni kitöréseket végzünk.

Íme, 8 lehetséges ok és a megoldás! Mindent megteszel a célod érdekében, egészségesen eszel, még sincs eredmény? Ennek azából egyetlen oka van: a pozitív energiamérleg!

Így egy időben megvalósítjuk a keringésfokozást és az erőfejlesztést is. Ez eleinte mindenképp edzői iránymutatást igényel.

Kapcsolódó cikkek.

Hasonlómegbeszélések